Σχέδιο ανάκτησης της εμπιστοσύνης προς τους δημοσκόπους από τον Αλέξη Τσίπρα

featured image

Τα αναλυτικά στοιχεία της πρόσφατης δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία MRB για λογαριασμό τηλεοπτικού σταθμού, βάσει της οποίας η Νέα Δημοκρατία να προηγείται με 13 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, κάθισε και διάβασε ενδελεχώς σύμφωνα με πληροφορίες ο αρχηγός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας και παρά το γεγονός ότι δεν είναι ενθαρρυντικά για τον ίδιο. Ακολούθως τα ανέλυσε με τους συνεργάτες του.

Είναι προφανές ότι ο τέως πρωθυπουργός έχει αλλάξει τακτική. Από ΄κει που δαιμονοποιούσε τις μετρήσεις θεωρώντας ότι λειτουργούν προπαγανδιστικά υπέρ της Νέας Δημοκρατίας και δεν τους έδινε σημασία, τώρα εκτιμά ότι θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα καλό εργαλείο προκειμένου να διαπιστώσει σε ποια σημεία που χωλαίνει ώστε να τα βελτιώσει και να είναι σε θέση να διεκδικήσει και πάλι την εξουσία.

Θυμίζουμε ότι προεκλογικά ο κ. Τσίπρας ως πρωθυπουργός έπαιρνε στα χέρια του δημοσκοπήσεις που του έδιναν μια τελείως πλασματική εικόνα, με αποτέλεσμα να μην έχει πλήρη αντίληψη των πολιτικών συσχετισμών.


Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ακόμη και την παραμονή των ευρωεκλογών στο Μέγαρο Μαξίμου υπήρχε η εντύπωση ότι η διαφορά που χώριζε τον ΣΥΡΙΖΑ από τη Νέα Δημοκρατία ήταν μικρή ενώ λίγα εικοσιτετράωρα πριν τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Ιουλίου, μια σειρά από αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας μετρήσεις των οποίων την ευθύνη της ανάλυσης είχε ο τότε υπουργός Επικρατείας Χριστόφορος Βερναρδάκης έδιναν τη διαφορά κάτω από τις τρεις ποσοστιαίες μονάδες με δυναμική μάλιστα εκμηδενισμού.

Τότε θεωρούσε ότι αυτές είναι οι σωστές σφυγμομετρήσεις και όχι όλες οι υπόλοιπες που δημοσίευαν τα μέσα ενημέρωσης.

Τώρα, με την ασφάλεια του χρόνου διαπιστώνει τα λάθη του και για το λόγο αυτό έχει στραφεί σε έγκυρους πολιτικούς αναλυτές και εκλογολόγους που του δίνουν την πλήρη εικόνα. Στο πλευρό του βρίσκονται ατύπως οι γνωστοί πολιτικοί αναλυτές Ηλίας Νικολακόπουλος και Γιάννης Λούλης που δεν συνηθίζουν να ωραιοποιούν τις καταστάσεις.

Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Τσίπρας έχει έρθει σε επαφή με τα στελέχη των μεγάλων εταιρειών δημοσκοπήσεων όπως είναι για παράδειγμα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Metron Analysis Στράτος Φαναράς, ο επικεφαλής της Marc Θωμάς Γεράκης καθώς επίσης και ο διευθύνων σύμβουλος της MRB, Δημήτρης Μαύρος.

Παράλληλα διατηρεί άριστες σχέσεις με τον καθηγητή του πανεπιστημίου Μακεδονίας Γιάννη Κωνσταντινίδη ο οποίος παράλληλα είναι διευθυντής ερευνών της εταιρείας Prorata και είχε κατέλθει υποψήφιος με το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες ευρωεκλογές.

Πηγή: www.newsbeast.gr





Επιστροφή στο trelokouneli.gr

 
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.