Πως μια φιοαγήμιση έκανε εταιρεία ποδηλάτων να χάσει 1,5 δις δολάρια της αξίας της

featured imageMια μεγάλη αποτυχία αποδείχθηκε η ιδέα για τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση γνωστής εταιρείας με ποδήλατα γυμναστικής, την Peloton. Στη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τίτλο «The gift that gives back» που κυκλοφόρησε στα μέσα Νοεμβρίου πρωταγωνιστεί μια γυναίκα η οποία λαμβάνει ως δώρο ένα ποδήλατο γυμναστικής το πρωί των Χριστουγέννων.Το βίντεο, σύμφωνα με το σενάριο, εμπνέει τη γυναίκα να καταγράφει σε vlog τις καθημερινές της «διαδρομές» με το ποδήλατο ώσπου στο τέλος να λέει «ένα χρόνο νωρίτερα δεν είχα αντιληφθεί πόσο θα με άλλαζε αυτό (σ.σ. το δώρο)».
[expander_maker more="Διαβάστε περισσότερα" less="..."] Από τους περισσότερους που είδαν την εν λόγω διαφήμιση, χαρακτηρίστηκε ως «σεξιστική και δυστοπική» και η εταιρεία αντί να κερδίσει από την καμπάνια αυτή τελικά απώλεσε 1,5 δισ. δολάρια της χρηματιστηριακής της αξίας. Οι επικριτές του σεναρίου κάνουν λόγο, ακόμα, για μια «ανόητη» διαφήμιση δεδομένου ότι η πρωταγωνίστρια είναι ήδη αδύνατη πριν να λάβει ως δώρο το ποδήλατο. Η εταιρεία πουλάει ποδήλατα αξίας άνω των 2.000 ευρώ με ειδικές οθόνες που μεταδίδουν εικονικά «μαθήματα ποδηλασίας» ενώ έχει πελάτες αρκετούς διάσημους όπως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ και ο Χιού Τζάκμαν. Το βίντεο έχει περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια views στο YouTube με την εταιρεία να υποχρεώνεται να κλείσει τα σχόλια. [/expander_maker]


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.